Mikina s potiskem oslovuje


Když jdete po ulici a proti vám se objeví člověk v mikině s potiskem, máte před sebou poměrně velkou prezentační tiskovou plochu, která vás může (nebo nemusí) oslovit. Velmi totiž záleží na tom, jakou formu potisku lidé volí, a rádi bychom vám připomněli, že potisk je také propojovač. Co tím máme namysli? Například pokud si vyberete jako téma potisku obřího jedovatého pavouka, bude to v lidech kolem vás vyvolávat nepříjemné pocity, protože je to okamžitě propojí s těmito tvory a začnou si v mysli vytvářet představy spojené s utrpením a odporem.

muž v mikině

Takový potisk pak přispěje k informaci do tzv. kolektivního vědomí a bude kolem sebe šířit něco nechutného, namísto toho, aby se zaměřil na krásu, pozitivitu a harmonii. Všimněte si, kolik lidí kolem vás nosí na tričkách a mikinách informace negativního rázu, zaměřené na alkohol, destrukci, zesměšňování, závist a další negativní emoce, a to vše pak přispívá ke společenskému klimatu osobní nepohody a depresivních nálad.

žena v mikině

Můžete to změnit – každý z nás přispívá ve společnosti k tomu, zda bude poklidná a radostná, kde bude všechno dobře fungovat a budeme se mít dobře, anebo k pravému opaku. Reklamní předměty, kam patří i mikiny s potiskem, jsou k obratu ve společnosti velmi vhodné, stačí jen změnit téma potisku. Zaměřme se tedy raději na to pozitivní, propagujme dobré nápady, krásu přírody, pozitivní mezilidské vztahy, zajímavé myšlenky třeba formou citátů – těch pozitivních informací je celá řada. Namísto láhve rumu a půllitru piva můžete mít na mikině kvetoucí růže, horské panorama, louku s motýly, můžete tu zachytit téma péče o seniory, o malé děti, zamilované partnery, spokojená domácí zvířata a mnoho dalších pozitivních témat. Tato forma myšlení mění svět a namísto úzkostných stavů, stresu a dalších nepříjemností přináší více pohody a pozitivního přístupu k sobě sama i k ostatním živým tvorům.